google-site-verification: google63bfd5549cfcc939.html עיצוב בלונים לאירועים - שדרגו את האירוע שלכם
top of page
  • תמונת הסופר/תShay David

עיצוב בלונים לאירועים - כך תשדרגו את האירוע שלכם עם בלוני הליום


מכיוון שאין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני, המראה היפהפה שיקבל את פניהם של האורחים באירוע שלכם הוא מהותי וחשוב.


קיר בלונים לבר מצווה
קיר בלונים לבר מצווה | קרדיט פביאן אזולאי


בלונים בכל אירוע

לבלונים יש חן מיוחד וקהל רב אוהב אותם מאד ובמיוחד ילדים. לכן כאשר מתככנים אירוע רצוי מאד לשלב בו בלוני הליום כדי ליצור אווירה ייחודית. בשנים האחרונות המגוון של בלוני הליום הוא עצום ואפשר להתאים אותם לכל קונספט ולכל אחד מסוגי האירועים, כמו יום הולדת, בריתה, בר מצווה וגם לאירועים עסקיים כדי לשמח את העובדים ואת הקולגות.


בחירה של גוונים לאירוע

בעת ההזמנה כדאי להדגיש את הגוונים הרצויים על פי הטעם האישי של החוגג. הבלונים קיימים בכל גוון אפשרי ולכן החוגג ייהנה מהעובדה שעוטפים אותו בבלונים היפהפיים האלו. ברוב המקרים משלבים שניים או שלושה צבעים כדי ליצור נראות מרהיבה. שילוב של3 צבעים בקיר צילום בלונים יתן אור ונפח לכניסה שלכם לאולם.





המיקומים של בלוני הליום

בהתאם למבנה של האולם ולצורתו הגיאומטרית מחליטים היכן למקם בלונים. האופציה הראשונה והרצויה ביותר היא קיר צילומים בלונים שמציבים אותו בכניסה לאירוע, יש סביבו בלונים רגילים וגם בלוני הליום שמחזיקים זמן רב יותר. השילוב הוא בין גדלים של בלונים ובין צבעים שונים. השילוב הוא מוצלח ביותר ולכן כל אורח מתעכב ליד הכניסה, מצטלם בכמה זוויות ומעלה זאת מיד לרשתות החברתיות.

בנוסף לכך אפשר ליצור קשת צבעונית של בלונים אשר יוצרים מעין מנהרת כניסה למרחב הכללי. כל האורחים ייהנו מהכניסה המלכותית הזו פנימה לתוך האולם. אפשר לבחור בכל צבע רצוי או בצבעי המותג אם מדובר באירוע עסקי.

קיים היצע גדול של בלוני הליום שיש עליהם הדפסים ולכן אפשר להתאים זאת לסוג האירוע. באירועים של ברית או של בריתה ממקמים במרכזי השולחנות בלוני הליום עם הדפס של מוצץ, עגלה, צעצוע, דובי וכו'. ברוב המקרים הבלונים הקשורים בגוון תכלת יהיו לברית מילה והבלונים בגוון הוורוד יהיו עבור בריתה וילדים רבים ייהנו מהם כבר מתחילת האירוע.


עמודי בלונים בקונספט

באירועים מיוחדים אפשר ליצור עמודים מבלונים לגובה ומעליהם גם בלוני הליום ייחודיים אשר יוצרים דמויות ידועות כמו מיני מאוס ומיק מאוס, סמי הכבאי, בת הים הקטנה ודמויות מסדרות ומסרטים נוספים לשמחתם הגדולה של כל הילדים שנהנים להצטלם ליד הבובות האהובות.

יש גם אפשרות להוסיף בלונים בנראות ייחודית כמו אננס ופירות בצבעים יפהפיים, בלונים בצורה של בקבוק שמפניה עבור מסיבת רווקים, או מסיבת רווקות ועוד.


יתרונות של בלוני הליום

היתרון העצום של בלוני הליום הוא העמידות שלהם. מדובר מבלונים מחומר מתכתי מיוחד אשר ממלאים אותם באמצעות המשאבה הייחודית לכך. בלוני הליום הם מזכרת נפלאה מיום הולדת או מכל אירוע אחר והם נשארים במלוא גודלם במשך כמה ימים עד שלאט לאט האוויר יוצא. זו הסיבה שחוגגים רבים מעוניינים להזמין כמות גדולה מהבלונים הצבעוניים האלה.


קרדיט תמונות: פביאן אזולאי - יופי מתוק לי


50 צפיות0 תגובות
bottom of page